پنجره ی خیس 2

اشعار و دلنوشته هایی به قلم "شفیقه طهماسبی"

پنجره ی خیس 2

اشعار و دلنوشته هایی به قلم "شفیقه طهماسبی"

پنجره ی خیس 2

تمامی نوشته های این وبلاگ از آثار بنده بوده و در سایت ادبی شعرنو نیز به ثبت رسیده است.کپی و استفاده از آثار با ذکر نام سراینده بلامانع است.
( شفیقه طهماسبی)

۱۷
اسفند ۹۴



درد من نبودن توست

دردی که مختصات لبخندم را

به ازای هر جای خالیت

تغییر می دهد...



(شفیقه طهماسبی)

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۱۷
.

نظرات  (۴)

۱۷ اسفند ۹۴ ، ۲۲:۴۸ رفیق خاموش
نبودن...

بد دردیه 

سلام:امیدوارم همیشه شاد باشین 
پاسخ:
سلام دوست من
متشکرم
زنده باشید.
۱۷ اسفند ۹۴ ، ۲۳:۲۰ مهنا احمدی
چه زیبا
به دل نشست
پاسخ:
نظر لطف شماست مهنا جان
ممنون که خوندید
هه جالب بود
جالب تر از اون اینه که لبخند تلخی باشه
پاسخ:
سپاس از حضور شما دوست خوبم
اما اون لبخند تلخ،
بدتر از زهرِ...
۱۸ اسفند ۹۴ ، ۰۷:۳۳ پروانه شیخ
سلام دوست من
به قول شاملو: دلهای ما که به هم نزدیک باشد دیگر چه فرقی میکند که کجای این جهان باشیم.
دور باش اما نزدیک
من از نزدیک بودن های دور می ترسم.
موفق باشید.
پاسخ:
سلام و هزاران درود پروانه بانوی عزیزم
دوست خوبم
چه زیبا نقل فرمودید از شاملوی بزرگ..روحش شاد
حق با شماست.
تا زمانیکه یاد عزیزان در قلبهامان زنده است
غمی نباید باشد...


خوشحال شدم از حضور ارزشمند  و پرمهرتون
روزگار بر شما دلپذیر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی