پنجره ی خیس 2

اشعار و دلنوشته هایی به قلم "شفیقه طهماسبی"

پنجره ی خیس 2

اشعار و دلنوشته هایی به قلم "شفیقه طهماسبی"

پنجره ی خیس 2

تمامی نوشته های این وبلاگ از آثار بنده بوده و در سایت ادبی شعرنو نیز به ثبت رسیده است.کپی و استفاده از آثار با ذکر نام سراینده بلامانع است.
( شفیقه طهماسبی)

۱۵
اسفند ۹۴








کافی ست

سنگینی یک یاد

بر دوش قلم بیافتد تا

روی پیشانی سپید کاغذ،

با واژه ها

زخمی از جنس خون دل بخراشد !



(شفیقه طهماسبی)



موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۱۵
.

نظرات  (۵)

عشق در دمشق
من از عشق تو تا دمشق کشیده شدم
و تو از ترس به برلین گریختی
من مدافع شده بودم
تو معشوقه ی یک مهاجر افغان در صف نان

و حالا هر دو می جنگیم
من برای بکارت دمشق از جنگ جویان ریاض
تو از حقارت روزهای بی سرانجامت در سرزمینی بیگانه

و سرانجام مرا  داعش خواهد کشت
و تو نیز 
 بی هیچ مدافعی
 فتح می شوی در هجوم آواره ی افغان ،
هر چند وصیت کرده ام
که بعد از مرگ
جنگ در ریاض باشد
و مزار من در صف نان مهاجران گرسنه ی برلین
۱۵ اسفند ۹۴ ، ۰۸:۱۲ پروانه شیخ
زیبا بود
تصویر با متن کاملا همخوانی دارد.
ممنون از شما.
۱۵ اسفند ۹۴ ، ۱۴:۲۳ سربازکوچولو ...
زیبا بود با تصویر زیبا
۱۵ اسفند ۹۴ ، ۱۷:۰۲ خواندنی ها
چقد متن زیبایی بود
فوق العاده است
بهتتون تبریک میگم
خوشحال میشم به ما هم سری بزنید و نظری بدید
۱۶ اسفند ۹۴ ، ۰۹:۲۴ رفیق خاموش
سلام:آفرین بر شما خیلی  خیلی   عالی 

موفق باشی دوست عزیز

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی